چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شفاعت یا شکایت

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت

زیر نویس: می دونم که وقت ارسال این پست این زمان نیست و باید قبلا ارسال می کردم. اما گفتم ممکنه تا همین الان بسیاری از مردم این قضایا را نمی دانسته و با فهمیدن این قضایا بیش تر به اتفاقات اطرافشان دقت کنند.

اصل مطلب:شفاع یا شکایت .این موضوع این مستند دو قسمتی هستش که راجع به مداحی ها و سبک های جدیدی هستش که جدیدا وارد عرصه ی عزاداری امام حسین شده است.من واقعا با دیدن این مستند نظرم راجع به خیلی از مداحان و مداحی ها عوض شد.

صاحبان این اثر راضی به تکثیر آن هستند شما می توانید آن را تکثیر دهید ودیگران را آگاه کنید.

شفاعت یاشکایت 1

شفاعت یا شکایت 2

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۱)

  • محمد صدرا نوروزی
  • لطفا برید تو سایت fifplay.com و به لیگ ایرن رای بدین تا برا فیفا15 لیگ ایران هم باشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی