چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شبی که سحر نشد

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت
زیر نویس: این طرح رو در رابطه با نمایش فاطمیه ی مدرسه زده بودم بعد گفتم بدک نیست در مورد حضرت فاطمه بذارم دیگه ربطش به نمایش ندم.
اصل مطلب:اول از همه سال نو را به همهی شما تبریک می گم و فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت. انشالله که در پناه حضرت حق باشید. و اما برای حضرت زهرا نتوانستم درد درونم را نشون بدم انشالله مورد قبول حضرت زهرا و پدر و پسرانشان باشد.

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۵)

  • محمدرضا حاجی جباری
  • سلام برادر. ممنون که سرزدید. طرحتان یه کم نا مفهوم البته از نظر من!!
    ولی در کل زیباست 
    بسیار عالی
    سلام محمد علی خان
    خیلی ناراحتم که از هم جدا شدیم ولی هر جا هستی موفق باشی.می خواستم بگم که نمایش فاطمیه رو روی وبلاگ خودم آپلود کردم دوست داشتی سر بزن
    پاسخ:
    منم خیلی دلم تنگ شده برات چشم میرم میبین
    یک چیز دیگه
    براش هایی گذاشتم مخصوص خودت ، برو صفا کن.
    هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی