چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حماسه 22

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۲۷ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت

زبر نویس:قبل از هرچیز باید عذر خواهی کنم به خواطر اینکه این طرح دیرتر زمان ارسال شد.

اضل مطلب:22 بهمن آمد و فرزندان انقلاب برای زنده نگه داشتن یاد مادرشان به خیابان ها آمدند و جهان را متوجه خودشان کردند.

انشالله اجر تمامی کسانی که به خیابان آمدند و با مشت به دهان دشمننان زدند با خود خدا باشد.

عکاس : آقای محمد علی احمدی فر

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۴)

  • محمد صدرا نوروزی
  • این عکس فوتوشاپ یا عکس واقعی که نوشتی عکاس 
    عکاس خوبی استخدام کردی
    پاسخ:
    عکس واقعیه 
  • محمد صدرا نوروزی
  • میدونم با شوخی کردم
    یه وقت به ما سر نزنی هاvaghtekhaly.blog.ir
    سلام آقا سید
    آفرین خوب شده
    علی مدد دوست عزیز
    پاسخ:
    ممنون

    سلام خواطر نه!!!!
    خاطر..!!!!!!
    زشته اونوقت میگن بی سوادی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی