چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

لبیک یا امام

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ

نمیدونم چرا در این باره خودم طرح نزدم ولی از آقای حسنی خیلی ممنونم.

یا علی

به نام خالق خلاقیت

آقا شرمنده ام که خودم براتون طرح نزدم امید وارم ازمن دلگیر نشین و من ناقابل رو حلال کنید.

خوب این طرح ها بیشترشون برای آقای محمد حسنی است که من استفاده کردم که انصافا شاهکار  و بی نظیر است.

انشاالله طرح بعدی رو خودم می زنم

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۱)

ensha allah
پاسخ:
شما لطف دارین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی