چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ای کاش...

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۰ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت

زیر نویس: آرزو

اصل مطلب:نیاز نیست حرف بزنم حرف زیادی خوب  معمولا بهتر که آدم ببینه . ولی ففیه ما کم کسی نیست ما واقعیت رو نمی بینیم واقعیت همین است و به لطف خدا  آقا یکی از فرماندهان آقا امام زمان  (عج) است.

آقا جانم به فدایت


  • seyed m a seyed kh

نظرات (۴)

  • شاید ناشناس
  • سلام.
    من خودم مقلد ایشون هستم ولی نایب امام زمان و کسی که با ایشون دیدار میکنه رو نه شما تعیین میکنی نه طرفداران و دوستداران آیت الله خامنه ای.
    پاسخ:
    به نام خالق خلاقیت 
    با عرض سلام . اولا من کی گفتم ایشون نایب امام زمان هستند. من می گم ایشون می تونن جز اولین نفراتی با شن که امام زمان رو می بینن . درضمن می کی گفتم این قبل ظهوره شاید بعد ظهور باشه.
    سلام.
    کوفی نبودن یعنی اینکه بدانیم تا حسین نیامده ولی امر ، مسلم است.
    سلام آقا سید من هم هم سن و سال شما هستم و اتفاقا فتوشاپ هم یه کم بلدم. البته نه به خوبی شما...
    طرحات در مجموع عالیه ولی بعضی جا ها سوتی دادی که البته ودم هم از این سوتی ها میدم... یه وبلاگ معرفی می کنم برا من نیست ام یه سر بزن:

    anaamar.blog.ir
    پاسخ:
    خیلی ممنونم . حتما سر میزنم

  • محمد صدرا نوروزی
  • این دیدار کی اتفاق افتاده چرا به ما نمیگی
    دیدار های دیگرو زمانشو بگو شاید ماروهم راه دادن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی