چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نسل کشی در سوریه

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ

به نام خالق خلاقیت 

زیر نویس:دیگه نمی خوام زیر نویس بنویسم و برم یه راست سر اصل مطلب. پس از زیر نویس خدا حافظی می کنم.

اصل مطلب:دلم برای کودکان سوریه می سوزد که دارند یکی یکب کشته میشوند و خدا را شکر می کنم که جای آنان نیستم . این ها می توانستد شاخه های علمی درخت کشورشان باشند که اکنون دارند ریشه ی این درخت رو می زنند.خدا نجاتشون بده.

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی