چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

الکی بدون موضوع!

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۴ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت

اصل مطلب:من و این بچه ها می خوایم دسته جمعی یه حرکت برای این انقلاب و این رهبر والا مقام بزنیم چون می بینیم رهبرمان تنها شده . امروز یکی از دوستانم عکسی از یک سگ را به من نشون داد و گفت این ... است من از این حرفش خیلی داراحت شدم و می خوام تا می تونم  هرکاری که از دستم بر می آد انجام بدم تا دیگر جرئت نکنند سرشون رو بالا بیارن. خدا همشون رو به راه راست هدایت کنه.

زیر نویس:آخ آخ چه عکس بدی یکی رفته بالا درخت یکی دهنش کف کرده یکی ژست گرفته,نه چرا بده فکر کردن با حالا تو خودشونه اون وقت ما حزب اللهی ها خشک و بی روحیم . به همین خیال باشین.

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۸)

  • علی زرباف
  • سید خیلی طرحه بی خوده زنگ بزن 
    پاسخ:
    از شما دوست عزیز ممنونم

    .aksesh aaaaaali bud vali mozooesh be dard nemikhord

  • صالح خواجه دلویی
  • سایت خوبه،  اما کپی پیستی و کمی سطحیه...  هر دو سه روز یه مطلب بده ولی با کیفیت و قوی
    پاسخ:
    خیلی ممنون از شما معلم عزیز تمام تلاشمو می کنم تا تمام گفته هایتان را عملی کنم

    سلام.

    اقا سید خیلی قشنگ بود . بابا کی گفته بچه حزب اللهی  بی روحه هرکی گفته اش به همین خیال باشه .. من خودم 6 ساله با این بچه مسجدیا دارم کیف میکنم بهترین روزای زندگیم و داشتم ... دی:

    موفق باشید

    پاسخ:
    به نام خالق خلاقیت
    خدارو شکر یکی با ما هم فکره . خدا شمارو حفظ کنه

    سلام.

    ممنون اقا سید . خوشحال شدم از اشناییتون . التماس دعا داریم !

    پاسخ:
    مابیشتر
    سلام .
    آ سید محمد شما که از ما بیشترای سجاد ما میگی برادر.......
    نصف شبی اسمس زدم بهش میگم فک کنم ساعت 4 بود (حاج سجاد کرتیم) نوشته :((ما بیشتر ))
    بعدشم نمیدونم چه سریه زندگی ما بدون سید نمیگذره هرجا میریم باید یه دوست سید داشته باشیم . دانشگاه میری سید . مسجد میری سید . فضا مجازی میایی سید . خلاصه ما بیشتر دیگه !!!
  • محمد صدرا نوروزی
  • گفتی نمیخوای از خودت بگی اون وقت عکساتو میزاری؟
    ولی کلا کارات عالیه
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام سید جان به نظر من اسمتو بردار به جاش بنویس:
    Designed by seyed mohammad ali seyed khamooshi
    این طوری بهتره
    انشا الله که معنیش رو بدونی (-:
    پاسخ:
    سلام علیکم چه خبر از این طرفا یادی از ما کردی
    بعله معنیشو میدونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی