چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

می خواهید باز هم بکُشید؟

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت

زیر نویس:بله ما می خوایم به حرف معلممون گوش بدیم و هر روز یه طرح بزنیم. البته عذر می خوام ضعیف کار شده حول حولیه.

اصل مطلب:نمی دانم می دانستید که kinderهم اسرائیلی هستش. اگر نمی دانید که من می گویم و اگر می دانستید وای بر شما که خون چندین مردم بی گناه گردن شماست. نمی دانم حرف های من رو چی تلقی می کنید من می خواهم بگ.یم که پول این kinder ها میره تو جیب اسرائیلی ها و آن ها هم با این پول بمب می سازند و می ریزند روی سر مردم بی گناه....خدا همه را به راه راست هدایت کنه.

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۴)

  • علی زرباف
  • عالی بود . انشاء الله طرحای بعدی تونو ببینیم 
    اتفاقا خیلی هم قوی است چرا این قدر خودتو دست کم می گیری ؟ خیلی هم خوشم اومد . یا علی
    پاسخ:
    علی جان نظر شما روی دو تخم چشم ماست  . یاعلی

  • شمیم مهدی
  • سلام
    پس بالاخره طرحشو زدی!
    افرین.
    خیلی خوب شده!
    ;)
    ان شاءالله که همه ی مظلومین در سراسر جهان از شر ستمگران و ظالمان خلاص بشن!
    پاسخ:
    ممنونم. یا حق

  • شمیم مهدی
  • سلام
    اینو ببین!
    http://nouri1.ir/post/195
    تمام عکساشو ببین. دوست داشتی خودت هم میتونی بفرستی 
    ;)
    پاسخ:
    چشم

  • محمد صدرا نوروزی
  • من همیشه با همه چی مخالفم منو که میشناسی
    ولی شاید این عکس و مطلبت درست نباشه
    روش فکر کن.
    پاسخ:
    نه درسته تحقیق کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی