چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یا حسین مارا نینوایی کن

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۴ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت

اصل مطلب : السلام علیک یا ابا عبد الله . شکر خدا که زنده ایم وباز محرمی تازهرا دیدیم و خدارو شکر که این محرم حاصل شد بسیاری از مردم پاک و حسینی بشن. انشا الله همین طور بماند.

زیر نویس: این هم عکس امام حسین و حضرت علی اصغر.

                        


  • seyed m a seyed kh

نظرات (۲)

التماس دعا
پاسخ:
یا علی
سلام خیلی قشنگه ام من این طرح رو هم تو دوئل دیدم هم توی وبلاگ شما!
کاره کیه؟؟

پاسخ:
مال دوئله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی