چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امان از دل زینب

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ


به نام خالق خلاقیت

زیر نویس : در پی حملات موشکی سلفی ها و دشمنان بیارزش اسلام به حرم حضرت زینب  این طرح را زده ام .امیدوارم  که حضرت زینب ما را جزء مدافعانشان حساب کنند.هر چند که ما بی ارزشیم.

اصل مطلب: ای وای بر من که به حرم  عزیز امام حسین حمله کردن و من هم چیزی ندارم که با آن به دفاع از آن حضرت بروم. یا زینب کبری من می دانم دوستدار شما هم به حساب نمی آیم اما خواهش می کنم که این عکس زهنی من از حرمتان بپذیر تا بتوانم از طریق به نمایش گذاشتن مخلوقات ذهنیم دفاعی از حرمتان کرده باشم. خدا شر سلفی ها را از روی زمین بکند.

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۲)

کلنا جنودک یا زینب(س) !!!!!!!!
  • علیرضا حیدرخانی
  • زینب جان!

    شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما

    "بی حسین" شدن تو بود،

    و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی و ما حسینی نشدیم.

    یا حسین (ع)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی