چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یا رقیه

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت 

زیرنویس: یه چند وقته که دارم کلیپ های کوتاه می زنم و سعی دارم تا آنها را داخل وبلاگم بیارم اماچون حجم آنها زیاد بود فقط تونستم اونا رو لینک بدم لطفا نظر بدین.

اصل مطلب : اون کودک 3 ساله که سر پدرش رو جلوی پاش انداختن چرا این قدر مظلوم است.امشب به آپارات رفته بودم تا کلیپی که زده بودم رو پیدا کنم . از اول تا آخر فقط روضه های حاج محمود کریمی یکی نیست برای این مظلومه ی کربلا یه فیلمی یه طرحی و .... بزند واقعا خجالت نداره. الان می فهمم فقط  امام حسین مظلوم نبود آل الحسین مظلوم بودند. 

                                                                                                                                            


دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 6 ثانیه 

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۱۳)

  • محمد رجا فکری
  • آفرین
    پاسخ:
    ممنون

    سلام.

    آقا محمد خیلی عالیه.....

    رقیه نازلی صورتین قویما دیواره ...............

  • شمیم مهدی
  • سلام
    خیلی خوب بود.
    ;)
    پاسخ:
    ممنون

    به نام الله
    سلام علیکم
    اللهم الرزقنا زیارت الحسین
    خسته نباشید در ضمن بروزیم با طرح 
    ورزش ایرانی به جای ورزش غربی
    خوشحال می شیم اگه بیاید و انتقاد کنید
    یا علی
    پاسخ:
    حتما مزاهم می شیم

    سلام. بله مزاحم بشوید ..ولی مزا(همت) کار درستی نیست!!

    دی:

  • محمد صدرا نوروزی
  • آفتاب بالانس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    what?
  • محمد صدرا نوروزی
  • صبح که بهت گفتم!!!!!!!
    سلام با چه نرم افزاری درست کردید?
    پاسخ:
    edius
    کار با افتر افکت رو بلدین?چطوری باید یاد بگیریم?از کی?
    پاسخ:
    تا حدودی.یه سایته به اسم videocopailot اون جا یاد میده به صورت حرفه ای
    نرم افزارش رو دارم فیلم آموزشی شو هم دارم اما انگلیسی هست کلاس بیرون جایی رو سراغ ندارید
    پاسخ:
    نه متاسفانه
    اون یکی کلیپتون با چه نرم افزاری هست?
    پاسخ:
    اونم edius
    خیلی ممنون از اطلاعات مفیدی که دادید:-)
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    سلام
    خسته نباشید، خدا قوت

    در مورد این کد آهنگ هایی که روی سایتا میذارن کلأ من مخالفم

    شما حساب کنید یه نفر بخواد 10 صفحه سایت رو همزمان با هم باز کنه هر 10 صفحه هم آهنگ گذاشته باشن رو سایتشون، اونوقت چی میشه....

    آدم زده میشه، اگه نباشه بهتره
    پاسخ:
    خوب این هم حرفیه ولی می تونید قطع کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی