چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بدجوری خودتو تو چاه انداختی!

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت

زیر نویس : انقدر حرف دارم که دیگر زیر نویس به کارم نمی آد.

اصل مطلب:وای برتو .وای برتو. وای بر تو که بر رهبرت توهین می کنی فقط به خاطر فتوای قمه زدن . وای بر تو .اگر سید علی نبود که ما نه این قدرت را داشتیم نه این عزت را. ای ملا باسم فقط با تو نیستم . با خودمان هم هستم که سید علی را تنها گذاشته ایم و می گذاریم افرادی مثل تو به رهبرمان توهین کنند . وای بر ما . وای برما که سکوت می کنیم . وای بر ما که اگر باز تو مداحی کردی بنشینیم و گوش دهیم . آیا نه این است که رهبر قبل از ظهور امام زمان نایبش است آن وقت ما با ید علیهش شعر بسراییم و به جای مداحی کردن بر مظلومیت امام حسین بر نایب امام زمان مداحی بسراییم.من خودم می خواهم نگذارم  و نمی گذارم که دیگر بر رهبر توهین شود و به سرعت در جلوی این توهین در می آیم.انشاالله

این فیلم توسط نصر تی وی منتشر شده است سند معتبری هم دارد و یقین بدارید که تمام این فیلم اصل است و باسم کربلایی یک فاسق است .

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=9215

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۱۰)

سلام. اقا سید خودتون ناراحت نکنید شخصیت اقا خیلی بزرگتر از اینه که با چنین حرفای ملاباسم ها خدشه دار بشه.

 

پاسخ:
خیلی ممنون. 
شما هم ناراحت نباشید من همه ی نظراتتون رو می بینم فقط جواب نم تو نم بدم . ولی ممنونم که نظر می گذارید
  • محمد رضا
  • سلام جای طرح برای 9 دی توی وبتون خالیه!
    من یه طرح دارم، بفرستم؟

    پاسخ:
    خوش حال می شم

    سلام . اقا محمد شرمنده چرا نمیتونید جواب بدید؟؟؟
    پاسخ:
    آخه بعضی وقت ها یا شعر می فرستین یا تعریف میکنین که آدم خجالت می کشه.
    سلام, لوگوی خیلی زیبایی طراحی کردین اما حقیقتش من اول اونو( هو الله )خوندم یکم زیادی به هم نچسبیده اند?اما برای شما که خیلی مبتدی هستی(طبق گفته خودتون) خیلی شروع خوبی هست,با فتوشاپ طراحی کردین?
    پاسخ:
    بله
  • باسم الکربلایی
  • أنا ما وهن السید الامام الخامنئی
    هذا الفیدیئو لست باالواقعی و ذلک جعلی
    پاسخ:
    نمی فهمم که چرا باسم از ایران پیام داده
  • باسم الکربلایی
  • دعونی مقامات الجمهوری الاسلامی بالایران لمراسمات اصبوح الوحده
    پاسخ:
    تو خود باسمی یا طرفدارش یا مردم آزار
  • باسم الکربلایی
  • انا باسم یا سید
    پاسخ:
    خودتی
  • باسم الکربلایی
  • لا انا ابی
    پاسخ:
    الان اگه تو باسمی فارس بلدی دیگه فارسی حرف بزن
  • باسم الکربلایی
  • ببین بجه من این قدر بیکار نیستم با تو بحث کنم دارم روی مداحی جدیدم برای میلاد بیامبر فکر می کنم
    پاسخ:
    ببین داداش من که من دونم باسم نیستی تو کی هستی
  • باسم الکربلایی
  • ببین اولا که من داداشت نیستم نوه ی دایی مامانتم,ثانیا خودمونیما خوب سر کار رفتی,ثالثا به خانواده سلام برسون,رابعا مگه تو امتحان نداری که همش تو اینترنتی?
    پاسخ:
    شما وقت  اضافه دارین تا جواب میدم نظر می دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی