چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یا علی ابن موسی الرضا

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ
به نام خالق خلاقیت
زیر نویس: این آهنگ توسط حاج عبدالرضا هلالی و حامد زمانی خوانده شده که به صورت کلیپ در آورده شده است.
اصل مطلب : هر چی فکر می کنم هیچی به ذهنم نمی رسه .باورتون نمیشه اما... چرا یه چیزی هست اونم اینه که من هم دلم...
لطفا اول سلام بدهید بعد ببینید.


مدت زمان: 5 دقیقه 13 ثانیه 
  • seyed m a seyed kh

نظرات (۱۶)

  • انا عمار
  • سلام
    خوبه ایول الله
    پاسخ:
    نه عزیز دل کجاش کسی با اون به گناه می افته. من که منظورم از پرده پرده ی حیاست به قیر از این قصدی ندارم
  • انا عمار
  • سلام
     یه نکته : دفع ضرر احتمالی عقلا واجب است
    خب حالا شاید من به گناه نیافتم تو به گناه نیفتی اما اگر 0/5 درصد هم احتمال بدی کسی با این عکس به گناه می افته عقلا باید ورش داری
    یه دلیل دیگه : تو توی مطالب قبلی ات در رابطه با امام رضا حضرت رقیه امام خامنه ای صحبت کردی
    حالا اومدی یه تصویر گذاشتی ....
    اصلا اینا به هم نمی آد
    اگر هم می خوای اون تصویر رو حذف نکنی می تونی اون پشت یه زن عربی بندازی با لیاس عربی که چنین مفهومی رو می رسونه وگرنه خواهشا لینک مرا تو همسنگرات بر دار
    منم به عنوان یه همسنگر عزیز قبولت دارم اما تا موقعی که چنین چیز هایی توی وبلاگت نباشه
    در ضمن یه نکته دیگه: مطمئن باش هیچ موقع روشنگری با گناه نمیشه
    یا علی مدد
    اجرت با سقا

    پاسخ:
    من اینو برش می دارم ولی من هرچی توش نگاه می کنم فکر نمی کنم که کسی به گناه بی افته آخه نه یارو بی لبلاسه نه .... در ضمن من اینو تابستون زدم هرچی هم تلاش کردم عقب ببرم نشد همش راس مطالب می افتاد ولی شر منده. ممنونم از شما که تذ کر دادین
  • علی زرباف
  • سلام ، هلالی را با (((( هلالی ))))) می نویسند نه حلالی !










    پاسخ:
    نشد یکی بیاد تو وبلاگ ما به جای اینکه از کارمون ایراد بگیره از املامون غلط می گیره
  • محمد صدرا نوروزی
  • خب کاری کن از املات غلط نگیرن.

    سلام .

    علی اقا زرباف ، اقا محمد نکته سنج هستن هلالی کاراش درسته برا همین اقا محمد علی هم نوشتن (حلالشه)!!!

    دی:

    پاسخ:
    شما لطف دارین
  • شمیم مهدی
  • سلام آقا سید
    یه چند وقتی غیبت داشتم که نتونستم سر بزنم.
    ولی خاطرت اینقدر عزیز که نتونستم نیام.
    ولی یکم مطالبت ضعیف روش بیشتر کارکن سریع نده بیرون روی غلط املایی ها هم بیشتر کارکن زشت
    پاسخ:
    چشم . امری دیگه نیست؟ 

    سلام.

    اقا محمد اصلا بحث نعریف کردن و خجالت کشیدن و به وسط نیار که خوب نیست .

    اقا محمد علی میخوام شمارو به یه حدیث مهمون کنم که این حدیث و یک دونه دوست واقعی برام فرستاده:

    پیامبر اکرم (ص):

    دوست خوب مانند عطر فروشی است که اگر از عطرش به تو ندهد بوی خوشش به تو میرسد .

    انشالله سعی کنیم تو دوستیا این مصداق و رعایت کنیم. التماس دعا

    پاسخ:
    انشالله
    انشالله اگه بتونم از دوستم طریقه کارکردن با فتوشاپ برا درست کردن لایه باز یاد بگیرم . میخوام  رو عکسای شهدا کار کنم . التماس دعا
    پاسخ:
    انشالله
  • محمد صدرا نوروزی
  • خدایی از بالا تا پایین نگاه کن جواب همرو دادی الا من
    بقیه حتی فوشتم بدن جواب میدی ولی من هرچی مینویسم جوابی نمیدی
    اگه دیگه............
    پاسخ:
    اخه تو چیزی جز ... نم نویسی چی جوابتو بدم
  • انا عمار
  • به نام الله
    سلام
    امروز صبح از یکی دوستان که با هم روی وبلاگ کار می کنیم حال پدر بزرگشان وخیم است و در بیمارستانند
    هیچی ازتون نمی خوایم فقط ...
    فقط ازتون می خوایم که دعا کنید
    دعا کنید
    .
    .
    .
    اللهم اشف کل مریض
    دعا کنید
    علی مدد
    پاسخ:
    حتما انشالله خداوند ایشون و همه مریض هارو شفا بده.
  • شمیم مهدی
  • سلام
    آفرین
    خیلی خوب بود.
    :)
  • محمد صدرا نوروزی
  • ایمیلت چیه
    پاسخ:
    seyed1378@yahoo.com
    http://warrior313.com توی این سات برو خیلی باحاله
  • انا عمار
  • سلام بروزیم با مطلب
    چه قدر شبیه مادرت هستی ...
    انتقاد فراموش نشه
  • محمد صدرا نوروزی
  • بابا مطلب بزار دیگه
    پاسخ:
    ندارم چی بذارم
  • علیرضا حیدرخانی
  • بسیار عالی بود
    یا حق
    پاسخ:
    شما لطف دارین
  • انا عمار
  • سلام
    بروزیم با مطلب
    نابودگران اسلام

    انتقاد فراموش نشه


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی