چوب خط

داره تموم میشه













ابزار هدایت به بالای صفحه

به نام خالق خلاقیت
من یه پسر بی تجربه هستم که دارم کار های ناقابلم را که در راه خدا...امام زمان ...ولایت فقیه و...
درست کردم را برای شما به نمایش می گذارم .
امیدوارم که امام زمان (ع) گوشه چشمی داشته و با لبخندی رضایت خود را نشان بدهند.
انشاا...

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جهان بی تو

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ

به نام خالق خلاقیت

 زیر نویس: این کلیپ توسط آقای صالح خواجه دلویی معلم کامپیوترم و دوستش ساخته است. (درضمن طرح توچرا؟ به دلیل توصییه ی دوستان حذف شد .و با تشکر از آقای محمد صدرا نوروزی به خاطر اخطار ایشان

 اصل مطلب:یا صاحب الزمان دیدم که من هیچ پستی درباره ی شما نزدم این پست رو هرچند که مال من نیست گذاشتم این جا. شرمنده که خودم کهاری نذاشته ام انشالله پست بعدی رو خودم روش کار می کنم


مدت زمان: 2 دقیقه 40 ثانیه 

 

  • seyed m a seyed kh

نظرات (۱۱)

  • محمد صدرا نوروزی
  • بابا راضی به تشکر نبودیم.
  • انا عمار
  • سلام
    بستگی دارد چه کار باشد کار رابگویید ببینم بل هست یا نه در ضمن فکر کنم سهوا طرح جبهه النصره برگشته
    کلا خواستم گفته باشم
    علی مدد
    پاسخ:
    می تونید شماره بدید با خودتون حرف بزنم این طوری طول می کشه بنویسم.
  • سید میثم موسوی
  • سلام , قشنگ بود با اجازه شما و معلمتون استفاده میکنم. 
    اجرتون با حضرت صاحب عج
  • علیرضا حیدرخانی
  • کاش ما هم از این معلم ها داشتیم
    عالی بود
    یا حق
    پاسخ:
    حتما نظر لطف تون رو به ایشون می رسونم
  • علیرضا حیدرخانی
  • راستی این طرح جدید عوض شدن عکس بالای وبتون هم عالیه
    پاسخ:
    ممنونم
  • صالح خواجه دلویی
  • سلام سید جان،
    بعد از مدتی بالاخره وقت کردم یه سری به وبلاگت بزنم و نظراتم رو برات بنویسم.
    * قبل از هرچیز از لطفت ممنونم و امیدوارم به زودی خودت از این کلیپ ها بسازی و من هم کمک ات خواهم نمود.
    * وبلاگ نویسی لفظاً کار خوبی است، اگر هدف نوشتن برای مکتوب کردن باشه و بیان نظرات و افکار؛ اما چرا کمی بو و رنگ سیاسی در سایتت میبینم که به نظرم اصلا مناسب نیست! ( سیاست کلمه ی کثیفی هستش!!)
    * توصیه می کنم مثلا در طول هفته روی یک موضوع و یا نوشته ای خاص تمرکز کنی و سپس اون رو در پایان هفته روی بلاگ ات بذاری... (نه اینکه سعی کنی مطلب از توی اینترنت و وبلاگ ها جفت و جور کنی تا سایتت رو روی پا نشون بدی.
    * سعی کن کمی متفاوت باشی و متفاوت بنویسی و به نظرات نظرنویس های سایتت هم احترام بذاری و ازشون استفاده کنی...

    یا علی
    @skhajedalouei
    پاسخ:
    سلام خدمت معلم خوبم
    خیلی ممنونم که بالاخره به وبلاگ من سر زدید. حتما به توصیه های شما عمل می کنم . انشالله
    دوباره سر بزنید خوش حال می شم
    سلام علیکم
    شرمنده این روزا سرم بسیار شلوغه اگه امکان داره شما شمارتون رو بدید هر وقت سرم خلوت شد  (حتما در طی 2 روز آینده این اتفاق می افتد ان شا الله ) تماسی با شما بگیرم
    در ضمن شما در مدرسه امام محمد باقر درس می خوانید؟؟
    یا میزان ؟؟؟
    علی مدد
    پاسخ:
    شماره ی خونمونو باید بدم که اینجا امنیت نداره باید توی پیام خصوصی بفرستم. من مدرسه پیام می رم
    سلام آقاسید
    بروزیم با مطلب زرشک
    ممنون می شویم اگر انتقاد کنید
    علی مدد
    پاسخ:

    ما کی باشیم که به شما نظر بدیم. ولی حتما می رم می بینم.

  • محمد صدرا نوروزی
  • http://mr90.ir/home/mGOZZmuUpq8
    سید از لینک پایین بیا تو این بازی ثبت نام کن
    خیلی قشنگ بود. عالی بود واقعا. اینو با چه نرم افزاری درست کرده اند منم می خوام یاد بگیرم
    پاسخ:
    نمی دونم فکر کنم با افتر افکت
  • علی نورشرق
  • خیلی عالی بود!
    کارای آقای خواجه دلویی حرف ندارن!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی